Case

Hotspot titanium

Client
Hotspot Titanium
What we do
AR & 3D Experience
Commercial
Year
2020

HotSpot Titanium is als zelfstandig bedrijf ontstaan ​​uit een Nederlandse innovatiehub: Inventum. Inventum, opgericht in 1908 door Alexander Vosmaer, gebruikte de specifieke kenmerken van elektrische energie om een ​​reeks innovatieve ventilatie- en kokendwatertoestellen te creëren. Energy Innovation First: veilig en vertrouwd. Deze belofte is al meer dan 100 jaar zo. Een belofte die begon met innovatie en enthousiasme van mensen om dingen anders en beter te doen, en is uitgegroeid tot het produceren van nieuwe producten en het creëren van nieuwe merken zoals HotSpot Titanium.

hotspot titanium

UITDAGING

Inventum was klaar om de wereld te veroveren met hun nieuwe productreeks van instant gefilterd kokend water toestellen, de HotSpot Titanium. Maar tot die tijd waren er geen echte plannen om een ​​merk te ontwikkelen dat een aanvulling zou zijn op het toch al geweldige product. Dit blijkt een horde te zijn voor dit ambitieuze bedrijf om een ​​van de marktleiders op het gebied van kokendwatertoestellen te worden.

OPLOSSING

Eerst begonnen we met een reeks intense brainstorms tussen onze teams om erachter te komen wat het echte doel was van dit nieuwe merk en product. Terwijl dat aan de gang was, deden onze teams uitgebreid onderzoek naar potentiële kopers en hun profielen. Binnen een paar weken maakten we een merkstrategie en communicatierapport waarmee we de productlancering konden managen. De volgende stappen waren het creëren van promotionele content om de USP’s van het product en het merk te communiceren en het creëren van campagnes om deze aan zoveel mogelijk mensen te tonen. Met ongeveer 1,4 miljoen mensen bereikt in de eerste fase van het creëren van merkbekendheid, was het tijd om de trechter aan te scherpen met meer werkelijke waarde. Met partner Happy Ship hebben we een AR-app gemaakt die potentiële kopers de kans geeft om het kokendwaterapparaat in hun keuken te zien voordat ze het kopen. Deze toevoeging aan de customer journey leverde ons waardevolle data op en door het ontwikkelen van deze app gaven we de klant een nieuw touchpoint waar de koopfase naadloos vanuit de app kon beginnen. Tot op de dag van vandaag werken we nog steeds samen met het merk en binnen een paar jaar moet HotSpot wereldwijd een toonaangevend merk zijn in kokendwatertoestellen die klaar zijn voor de toekomst.

Lisa Harms – Tot De Zun Uutgiet

muziekvideo

Bekijk project
Videoclip filmen Lisa Harms

InDiv

bedrijfsvideo

Bekijk project
Team van InDiv aan het vergaderen

Festivalseizoen De Organisatoren

aftermovies

Bekijk project
C'est La Vie By Night festival Emmen

Nieuwe leeuw wildlands

bedrijfsvideo

Bekijk project
Leeuw Wildlands