Case

The Millionaires Club Rebrand

Client
TMC
Year
2021

De Millionaires Club is een op lidmaatschap gebaseerd merk en platform dat mensen in staat stelt meer uit het leven te halen dan ze al doen. Deze community is gericht op persoonlijke ontwikkeling, financiële groei en netwerken met gelijkgestemden. Van multi-miljonair ondernemers tot jonge en hongerige studenten. Iedereen die meer actie wil ondernemen om hun doelen na te streven is welkom om mee te doen. Op dit moment is The Millionaires Club een van de grootste platforms in Europa gericht op zelfgroei, voorlopig alleen gericht op de Nederlandse markt.

UITDAGING

De Millionaires Club groeide gestaag, maar afgezien van hun geweldige dashboard had het een zeer matte online aanwezigheid. Hierdoor worden veel potentiële leads van het merk weggestuurd. TMC had een diepe duik in hun online merkcommunicatie en -strategie nodig om ervoor te zorgen dat het jonge en groeiende merk een identiteit creëerde die bij hun doelgroep paste.

OPLOSSING

CFX creëerde een nieuwe website en passende videocontent om de basis van de boodschap van de Millionaires Club te versterken. Nadat ons werk was gedaan, liet de Millionaires Club in drie maanden een groeipercentage van 39% zien. Zo’n 700 nieuwe betalende leden sloten zich aan. Onderzoek onder bestaande en nieuwe leden toonde aan dat het algemene imago en de reputatie van het merk positiever werden met deze significante veranderingen in communicatie en presentatie van het merk.

Bekijk de website van The Millionaires Club hier

Personalized video

personalized-video

Bekijk project

Grenzeloos verraad

film

Bekijk project

Trust gaming commercial

commercial

Bekijk project

Isa Zwart – I remember

muziekvideo

Bekijk project